Recenzie Orasul din munti

Orasul din munti

Cand am pus prima oara mana pe cartea Orasul din munti de Blake Crouch nu stiam la ce sa ma astept. Imi plac volumele literare care ma tin in suspans, care nu imi dezvaluie din primele pagini cateva secrete ascunse, care se joaca cu mintea mea si ma fac sa dau pagina dupa pagina.

Recenzie Orasul din munti

Un agent secret se trezeste intins pe spate, intr-o padure si nu stie exact ce s-a intamplat cu el. Are dureri puternice la cap si e crede ca cineva l-a lovit sau a avut un accident de circulatie. Sper norocul lui gaseste repede orasul si nu rataceste mult prin padure, ranit si cu probleme de memorie. Stie ca trebuie sa ajunga la un spital si se intreaba daca a fost singur sau a fost un coleg cu el in posibilul acident de masina?

Ajunge la un spital unde este ingrijit de o asistenta agresiva se se pare ca este singurul pacient. Este legat de maini si de picioare cu catuse si asistenta ii spune ca trebuie sa se pregateasca de operatie. Apare si un dovtor dubios care ii spune ca trebuie operat de urgenta, insa agentul refuza, dar nu are nicio scapare. Asistenta ii infige seringa in picior si zambeste diabolic.

La inceput am crezut ca agentul secret creionat de Blake Crouch in Orasul din munti de la editura RAO este un nebun cu acte in regula, iar totul se intampla in mintea lui. Cand era aproape sa intre in sala de operatie este ajutat de o femeie din acest oras ciudat sa evadeze. Este scos din spital in siguranta, iar urmatoarea lui miscare este sa afle ce s-a intamplat cu el.

Agentul secret crede ca are halucinatii si e posibil ca mintea lui sa ii joace feste. Nu stie ce sa creada pentru ca toata lumea se comporta ciudat in acel oras. Nu mai are portofel, nu mai are telefon mobil si cand ajunge la sediul serifului din orasul din munti, gaseste usa incuiata. A doua zi, reuseste sa vorbeasca cu seriful, iar acesta din urma nu crede niciun cuvant din ce povesteste eroul nostru.

Agentul secret suna de cateva ori acasa, dar nu raspunde nimeni. Apoi suna la muncva si raspunde o secretara care ii spune ca lucreaza doar de 3 zile acolo. Omul nostru isi da seama ca ceva este in neregula si intreaba secretara daca este la biroul de la etajul 7. Aceasta raspunde ca DA. Dar nu era niciun birou la acel etaj si agentul secret striga in gura mare: Cine sunteti voi?

Orasul din munti este o carte plina de secrete si se muleaza pe stilul meu. Imi place sa citesc mult carti thriller scrise de Stephen King, iar autorul Blake Crouch se apropie ca stil de creatorul volumelor de succes IT, Carrie, Misery, Lucruri pretioase, Cimitirul animalelor, Jocul lui Gerald si Shining. Mi-ar fi placut ca scrisul din volumul Orasul din munti sa fie mai mare pentru ca mi-au obosit ochii la un moment dat.

Cartea Orasul din munti de Blake Crouch o puteti comanda rapid de la libraria online Libris care are reduceri importante in aceasta perioada sau promotii la fiecare editura in parte.