Recenzie Tragatori si mistificatori

tragatori si mistificatori

Tragatori si mistificatori de Andrei Ursu, Roland O. Thomasson, Madalin Hodor prezinta dovezi clare despre implicarea Securitatii in Revolutia din 1989. Securitatea a pierdut lupta in 1989, dar a rescris istoria dupa. Daca intrebi orice roman cine a tras la Revolutie, iti va spune ca a fost foc incrucisat, ca anumiti soldati sau ofiteri din Armata Romana au tras din greseala impotriva altor cadre militare. Securitatea a avut grija ca dupa 1989 sa spele vina acestor nenorociti care au tras impotriva noastra si au luptat pentru regimul Ceausescu pana in ultima clipa.

Ce a reprezentat Securitatea in Romania inainte de 1989?

La Revolutie, aveam 14 ani si imi amintesc cum imi spunea tatal meu, care era cadru militar, ca primesc informatii contradictorii de la Bucuresti despre niste atacuri care se pregatesc impotriva unitatilor militare din tara. In capitala, dar si in alte zone, se tragea dintr-un apartament, iar armata raspundea atacului cu mitraliera de pe tanc sau transportor blindat militar. Securistul sau teroristul, cum ziceam atunci, era plecat demult din acel apartament si facea inca o actiune de comando din alta zona.

Fortele securitatii au fost antrenate sa lupte cu dusmanul din interiorul tarii, iar poporul roman devenise dusman pentru ca a inlaturat regimul Ceausescu. Atacurile securitatii impotriva civililor a continuat pana in ziua in care sotii Ceausescu au fost condamnati la moarte la Targoviste, dupa un proces fulger. Daca Nicolae si Elena Ceausescu mai traiau o perioada de lunga de timp, Securitatea ar fi continuat lupta prin toate metodele posibile si poate istoria romanilor ar fi avut un alt traseu..

Securitatea a fost cel mai rau lucru care s-a intamplat in Romania in ultimii zeci de ani, chiar daca acum, in zilele noastre a fost spalata si pare imaculata prin multe televiziuni sau ziare online. Pe vremea lui Ceausescu, fortele de securitatea aveau cate un turnator in fiecare bloc. Ne-a transformat intr-un popor de turnatori, iar multi oameni politici si oameni importanti de afaceri au fost turnatori sau sunt copii ai celor apropiati de Securitate.

Inainte de 1989, au fost cazuri in care Securitatea a acuzat cadre militare din Armata Romana ca ar detine valuta. Au venit oamenii securitatii la om in casa si au cautat si in ciorba. Fiecare unitate militara avea cel putin un om de la Securitate infiltrat, care apoi a plecat rapid ca sa nu fie impuscat de cadre militare.

Recenzie Tragatori si mistificatori de Andrei Ursu, Roland O. Thomasson, Madalin Hodor

Cartea Tragatori si mistificatori de la editura POLIROM prezinta documente inedite si marturii pentru demonstrarea ipotezelor sale: securitatea este cea vinovata de masacrele din timpul revolutiei din Romania, securitatea a bulversat informational in asa masura perioada postrevolutionara, incat a reusit sa scape in mare parte nevatamata din aceasta situatie.

Nu intreaga forta armata a Romaniei a fost langa revolutionari si langa FSN in decembrie 1989. In realitate, prin actiuni teroriste, de diversiune si de comando, formatiuni ale Securitatii pregatite pentru lupta pe teritoriul vremelnic ocupat de inamic, reprezentat de revolutionarii din 1989, au declansat o contrarevolutie.

Romanii nu au avut vedenii in 1989. Teroristii au existat, au fost impuscati de Armata sau arestati si au facut parte dintr-o retea a Securitatii cu un plan bine stabilit.

Cartea Tragatori si mistificatori de Andrei Ursu, Roland O. Thomasson, Madalin Hodor nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca voastra pentru ca urmasii vostri sa aiba la dispozitie cateva marturii clare despre cine a tras dupa 22 Decembrie 1989 in poporul roman.

Aceasta carte o puteti cumpara din libraria online Libris.