Recenzie Cimitirul animalelor

Cimitirul animalelor

Cimitirul animalelor de Stephen King este in top 3 carti citite de mine in 2020. Din cauza pandemiei am avut mai mult timp pentru mine, asa ca am facut sport, m-am uitat pe Netflix la seriale si filme si am citit mult. Aveam Cimitirul animalelor in biblioteca de ceva timp, dar nu am aruncat o privire pe aceasta carte pentru ca am citit mult SF in ultima vreme. In noiembrie, am luat aceasta cartea scrisa de Stephen King si am intrat intr-un univers ciudat, o groaza care m-a cuprins zile la rand, care s-a urcat pe mine ca un milion de furnici carnivore.

Cand eram doar un copil credeam ca doar filmele de groaza ma pot speria pe bune. Nu imi imaginam ca o carte te poate tine treaz noaptea din cauza gandurilor si scenelor de groaza plantate in minte ca in filmul Inception. Asta pana am citit volume scrise de Stephen King si omul asta chiar a bagat groaza in oasele mele.

Recenzie Cimitirul animalelor de Stephen King

Aceasta carte se va juca cu mintea ta. S-ar putea sa nu mai dormi noaptea, iar daca iubesti pisicile, s-ar putea sa le privesti cu alti ochi dupa ce ai citit volumul Cimitirul animalelor. Chiar daca o sa treci pe langa un cimitir in plina zi, o sa incerci sa te uiti in alta parte si vei incerca sa iti alungi gandurile negre. Va fi greu sa mai scapi de sub vraja lui Stephen King care este ca un drog, doar ca e un stupefiant care te baga in paranoia.

Toti ne-am gandit la moarte si cred ca ati pierdut un bunic sau un parinte pentru ca nu suntem nemuritori. Dar daca ai avea un copil si l-ai iubi enorm, iar acesta ar pasi in lumea umbrelor? Si ai afla ca este un cimitir aproape de tine si daca ingropi un animal sau un om acolo, sa zicem un copil in cazul tau, aceasta va reveni la viata (va fi schimbat total, plin de ura ca un demon, dar va fi iar langa tine). Ai face asta sau nu te-ai baga in lumea zeilor si ai lasa viata sa isi urmeze cursul?

Cimitirul animalelor de la editura Nemira te va face sa te gandesti la lucruri sau situatii pe care nu ai vrea sa le simti. Ne credem invincibili, dar nu suntem. Moartea este mereu la un pas in spatele nostru si nu stii niciodata daca vei apuca sa te bucuri de weekend. Moartea este marele nivelator care nu tine cont cat de frumos esti, cat de bogat esti, daca ai 6 luni sau 80 de ani, daca ai fost bun in viata asta sau ai fost un nenorocit de om. Moartea este inevitabila, dar daca ai putea sa schimbi asta, ai face gestul de a invia o persoana iubita indiferent de consecinte?

Coperta realizata de cei de la ARMADA este superba. Cartea Cimitirul animalelor o gasiti la libraria online Libris.