Recenzie Endgame. Jocul final – Convocarea

Endgame. Jocul final - Convocarea de James Frey, Nils Johnson-Shelton

Sunt putine carti unde actiunea trece pe primul plan inca din primele pagini, iar creionarea personajelor pe planul doi. O astfel de carte nu te lasa sa respiri, iar dupa ceva timp isi dai seama ca ai citit jumatete din volumul literar fara sa te mai gandesti la altceva. Unii scriitori prefera sa prezinte personajul principal in cateva zeci de pagini, trecutul lui, motivele care au dus la anumite fapte, gandurile negre care ii trec prin cap. Nu e cazul lui James Frey care mi-a oferit ce imi doream: actiune non-stop si prezentarea personajelor printre raniti si muribunzi.

Endgame. Jocul final – Convocarea de James Frey, Nils Johnson-Shelton este o carte care iti va placea la nebunie sau o vei arunca pe un raft si nu o vei mai citi niciodata. Nu exista o cale de mijloc sau o zona gri cand vine vorba de Endgame. Jocul final – Convocarea de James Frey, Nils Johnson-Shelton.

Cativa meteoriti lovesc Terra si 12 jucatori adolescenti din intreaga lume se pregatesc pentru Jocul final. Nu este un joc oarecare cum ar fi fotbalul unde arbitrul iti acorda cartonasul rosu daca faultezi grav. In Jocul final lupta se da pe viata si pe moarte, iar toti cei 12 jucatori sunt criminali cu sange rece, antrenati in conditii grele, care fac parte din civilizatii antice reale (La Tene, Shang, Donghu, Olmec sau Cahokiana) . Cei 12 jucatori nu sunt antrenati doar sa ucida, trebuie sa aiba capacitatea de a descoperi si de a afla indicii importante, sa cunoasca mai multe limbi de circulatie internationala.

Jucatorii din cele 12 zone diferite nu stiu exact cand o sa inceapa jocul final, dar se antreneaza in fiecare zi pentru asta. Poti sa intri in acest joc dupa ce ai implinit 13 ani si dupa ce ai depasit 20 de ani nu mai esti eligibil pentru aceasta lupta dura si poti sa iti intemeiezi o familie si sa iti vezi de viata ta. Fratele tau mai mic va prelua aceasta sarcina si va incepe antrenamentele spartane.

Daca unul dintre jucatori moare, nu doar sufletul lui paseste in lumea umbrelor, ci intreaga lui natie o data cu el. Daca un roman, care ar participa la acest joc pe viata si pe moarte, ar muri implicit toata populatia Romaniei ar disparea o data cu el.

O fiinta extraterestra le da jucatorilor cateva indicii, iar acestia trebuie sa gasesca Cheia Pamantului care se afla oriunde pe Terra. Daca aveti probleme sa urmariti mai multe personaje in acelasi timp in locatii diferite de pe glob, s-ar putea sa strambati din nas cand o sa cititi Endgame. Jocul final – Convocarea de le Editura TREI. Eu nu am problema asta pentru ca unele personaje sunt foarte intunecate, periculoase in adevaratul sens al cuvantului.

„Niciunul nu poate să zboare, să transforme plumbul în aur sau să-și vindece rănile.

Când le sună ceasul, Jucătorii mor. Mor ei, murim și noi.

Unul dintre ei trebuie să reușească, altminteri vom muri cu toții.”

Avantajul acestei carti este ca se citeste foarte repede, daca iti place acest gen. In plus, iarna bate la usa si daca prinzi o zi ploioasa sau friguroasa si stai in casa, merita sa arunci o privire pe Endgame. Jocul final – Convocarea de James Frey, Nils Johnson-Shelton. Aceasta carte o puteti comanda de la libraria online Libris care are o reducere importanta.